دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

وزیر خارجه بحرین: ترور سید حسن نصرالله یک فریضه دینی ـ ملی است!

وزیر امور خارجه بحرین با تروریست خواندن حزب الله و سید حسن نصرالله مدعی شد ترور دبیرکل حزب الله لبنان یک فریضه دینی ـ ملی است.




 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین خواستار دبیرکل حزب الله لبنان شد.

وی در صفحه تویتر خود با تروریست خواندن حزب الله و سید حسن نصرالله مدعی شد ترور سید حسن نصرالله یک فریضه دینی ـ ملی است.

در سخنان خالد بن احمد آل خلیفه که سایت رسمی بحرین "بنا" منتشر کرده آمده است: دبیرکل حزب الله لبنان به امت خود نیز رحم نکرده و علیه آنها اعلام جنگ می‌کند!

به گفته تحلیلگران وزیر خارجه بحرین درحالی سیدحسن نصرالله و حزب الله را تروریست خوانده که آنان در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند و بهتر است که بحرین به‌جای تهمت و افتراهای مضحک به مقاومت به درخواست‌‌های مردم خود پاسخ دهد.

ادعاهای وزیر خارجه بحرین علیه مقاومت در شرایطی مطرح شده که رژیم آل خلیفه همواره به سرکوب انقلابیون این کشور مبادرت می‌کند و تاکنون ده‌ها نفر را به شهادت رسانده و به دلایل سیاسی بازداشت کرده است.

شکنجه و قتل زندانیان در زندانهای آل خلیفه از جمله مهمترین موضوع های مورد اعتراض بحرینی ها طی دو سال گذشته بوده که در محافل بین المللی نیز بارها مطرح شده است.

لازم به ذکر است که سید حسن نصر الله طی سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد بسیاری از کشورها در مقابل آنچه در بحرین اتفاق می افتد، سکوت کرده اند در حالی که هیچ کس به گزینه نظامی متوسل نشده و همچنان بر راهکار های مسالمت آمیز برای درخواست حقوقشان اصرار دارند و دولت بحرین نیز از تأیید و حمایت برخوردار است.
 
وی اظهار داشت: یک روز دولت بحرین اقدام به اخراج لبنانی ها از خاک کشور خود کرد در حالی که این افراد هیچ ارتباطی با حزب الله نداشتند و خطوط پرواز بین منامه و بحرین را تعطیل و تهدید کرد و این بیانگر ضعف و سستی دولت بحرین است و من به دولت بحرین و وزیر دادگستری می گویم که این موضع دینی و سیاسی ماست و کسانی که از ملت بحرین حمایت می کنند دخالتی ندارند و در بحرین تصمیم گیری مستقل است اما این شما هستید که ضعیف بوده برای سرکوب ملت خود به جلب دخالت خارجی روی می آورید.
 
وی تصریح کرد: از همه علمای مسلمان، دولت ها و کشورهای عربی می خواهم که حداقل در کلام درباره اتفاقاتی که در بحرین رخ می دهد، یک موضع داشته باشند، آنچه اتفاق می افتد بسیار خطرناک است، برخی علما لغو تابعیت می شوند، مساجد تخریب می شوند و رهبران سیاسی، دینی و علما به زندان افکنده می شوند.
 
نصرالله تأکید کرد: ما به این ملت بحرین دل بسته ایم و از صبر و تحمل این ملت در برابر این همه ظلم مدهوش هستیم و شرط می بندیم که این حرکت شریف ادامه خواهد داشت و این ضعیفان هرگز چیزی جز ناامیدی نصیبشان نخواهد شد.


http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=467484


مطلب مرتبط:


وزیر خارجه بحرین نصرالله را تروریست خواند!


http://ckr.ir/1392/03/06/post-1336

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد