شهدای ایران shohadayeiran.com

سی سال پس از اردیبهشت ۱۳۲۳/انتشار برای نخستین بار از دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری

سی سال پس از اردیبهشت ۱۳۲۳/انتشار برای نخستین بار از دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری

 مرحوم امام خمینی در اردیبهشت 1323 مطلبی را در دفترچه یادداشت های آقای وزیری مکتوب کرد که امروزه به عنوان قدیمی ترین متن مبارزاتی ایشان از آن یاد می شود و به نامه قیام لله مشهور است 30 سال پس از نگارش این متن توسط امام خمینی، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای نیز در تاریخ 1353/1/17 دست خطی را در این دفتر مرقوم می کنند که برای نخستین بار توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر می شود.
اگر بی‌عقل نبودید که لقب استاد و نواندیش را حراج نمی‌کردید!/انتشار 30 گفت و یادداشت از مهدی نصیری در روزنامه اعتماد!

اگر بی‌عقل نبودید که لقب استاد و نواندیش را حراج نمی‌کردید!/انتشار 30 گفت و یادداشت از مهدی نصیری در روزنامه اعتماد!

رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلب در حالی نامبرده را نامتعادل و افراطی و... می‌خوانند که روزنامه شرق «گفت‌وگویی تاریخی» با وی به عنوان روزنامه‌نگار، نویسنده و فعال سیاسی انجام داده و مانند یک قهرمان معرفی کرده بود و روزنامه اعتماد با او به عنوان «روزنامه‌نگار، نواندیش دینی و فعال سیاسی» درباره حجاب مصاحبه کرده بود!
شهید مدافع حرم مجید سلیمانیان از تولد تا شهادت /من ملای تبلیغی هستم نه ملای پشت میزنشین! در گفت و گو با مادر شهید عنوان شد؛

شهید مدافع حرم مجید سلیمانیان از تولد تا شهادت /من ملای تبلیغی هستم نه ملای پشت میزنشین!

دو ماه قبل از آخرین باری که می‌خواست برود سوریه، دیدم خیلی خوشحال است. آمد گفت: «مامان من یه خوابی دیدم. چند روز پیش به بی بی حضرت زینب (س) گله کردم. گفتم سه ماهه پاسپورتم جوره. هر روز این در و اون در می‌زنم. ما رو قابل نمیدونی؟ قرار نیست هرچی با لیاقته رو ببری. اعجازت اینه، بی لیاقتم ببری.» یک روز صبح خواب دیدم بالاخره بی بی گفت شما هم دعوت شدی. این‌جور که معلومه دیگه برنمی‌گردم. من دو ماه بیشتر نیستم.....
بی حجابی کاملا با برنامه و هدف در جامعه اشاعه می‌شود/چرا زبانمان در اعلان کردن توطئه در بحث حجاب الکن است؟ مدیر موسسه طهورا:

بی حجابی کاملا با برنامه و هدف در جامعه اشاعه می‌شود/چرا زبانمان در اعلان کردن توطئه در بحث حجاب الکن است؟

بی حجابی نمادی برعلیه تفکر اسلامی و انقلابی بود و آنها نمی‌خواهند ایران کشوری قدرتمند باشد، فتنه مهسا و روسری سفید‌ها پشت پرده‌ای سیاسی داشت و دشمن با ابزار زن بی حجاب به دنبال خیابان گرم و خانه سرد بود تا انقلاب را به چالش و تضیف کند.
حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج؛

حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام، ذکر پروردگار و «وحدت و ارتباط مسلمانان» را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به حادثه عظیم غزه و جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی گفتند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.
حشمتی پور مسئول ساماندهی به سامانه های وزارت صمت شد بعداز تأکید رئیس دستگاه قضا؛

حشمتی پور مسئول ساماندهی به سامانه های وزارت صمت شد

بعد از تأکید رئیس قوه قضائیه بر ساماندهی سامانه جامع تجارت و لزوم توجه به این سامانه وزیر صمت مسعود حشمتی پور را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز طراحی و توسعه راهبری سامانه های جامع وزارت منصوب کرد.
تازه های خبر