دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اختلاف النصره و داعش بالا گرفت

الجولانی خلافت بغدادی را نامشروع خواند


جبهه النصره با گروه تکفیری داعش بر سر موضوع خلافت البغدادی به اختلاف نظری جدی رسیدند.


 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری سی ان ان؛ در نوار صوتی منتسب به ابومحمد الجولانی سرکرده جبهه النصره در سوریه وی ضمن انتقاد از عملکرد دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " در تشکیل خلافت اسلامی در عراق اعلام کرد: هنوز هیچ دولت اسلامی واقعی که بخواهد شارع مقدس اسلامی و حدود اسلامی را که پروردگار متعال خواهان آن بوده تاسیس کند ، وجود ندارد از این رو ما در سرزمین شام از تاسیس چنین خلافتی اسلامی خبر می دهیم خلافتی که حقوق تمام شهروندان مسلمان در آن تامین شود.


وی در این نوار صوتی اعلام می کند: هرکس که باشد اجازه نمی دهیم ثمرات جهاد و نبردمان را بچیدند از این رو با تشکیل خلافت اسلامی خود در سرزمین شام اعلام می داریم که این مهم اسلامی را ما محقق ساختیم.


وی در برابر گروهی که به نظر می رسد از هواداران وی بودند چنین می‌گفت: اجازه نخواهیم داد هرکس که باشد ثمره جهاد و مبارزه ما را بچیند از این رو اعلام می‌کنیم حتی اگر یک قطره از خون اعضای جبهه النصره در رگ ها باقی مانده باشد چنین اجازه را نخواهیم داد.


الجولانی در این نوار صوتی افزود: ما به هیچ طرز فکر لائیک و افکار سازشکارانه و به مجریان طرح های غربی اجازه نمی دهیم از جهاد مقاومت به نفع خودشان بهره برداری کنند.


سرکرده جبهه النصره در این نوار صوتی گفت: ای عزیزان گرامی کلید این امارت در دستان شماست شما هستید که در این لحظه می توانید این امارت را تاسیس کنید شما اگر بخواهید در این لحظه یا شاید ظرف مدت 10 روز آینده این امارت را تاسیس کنید به هر حال کلید آن امروز در دستان شماست و هیچ کس در سرزمین شام قادر نیست این کلید را از شما بگیرد و شما برگزیدگان خداوند هستید شما را خداوند از بین ملت ها و بعد از گذشت 1400 سال برگزیده است.


وی در بخش دیگری از این پیام خود که به سخنرانی شبیه است، گفت: این امارت جدید ما با تمام کسانی که در حال کنکاش در امور مسلمین هستند خط تماسی دارد و مرزهای ما بسیار وسیع است از این رو ما هم در بین نظام و هم در بین مهاجمان دشمن و هم در بین مسلمانان افرادی داریم که می بینند چه کسانی ضد مسلمانان برنامه ای دارند از این رو هر سرباز جبهه النصره باید هوشیار و بیدار باشد.


http://www.tasnimnews.com/Home/Single/429231


آیا شورش داعش در روایات عصر ظهور پیش بینی شده است؟!


زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و حرکتی نکنید. سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شوند که مورد اعتناء نیستند. دل‌هایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند. به عهد و میثاق پایبند نیستند. به حق دعوت می‌کنند اما اهلش نیستند. اسامی آنها کنیه است. نسبت آنها شهرهاست. موهایشان مانند زنان است. [به غلط‌ هایشان ادامه می‌دهند] تا اینکه بین آنها اختلاف پیش می‌آید سپس خدا حق را به هر کس بخواهد می‌دهد.



http://u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1197-2014-06-28-08-40-58.html#comments

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد